Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa GT 1.9 ремап

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Единственото вярно мнение

    Пушека не винаги значи мощност. Прекалено богатите смеси (тези с висока димност) не водят до повече мощност! Само тези които не могат да си калкулират сметките в софтуера твърдят обратното!
    Тогава ще изчакам да направиш на Радо колата от 136 коня на гарантираните 240 да видим ко ще излиза от заде.Само да поясня ,не съм мапер.Мойта си пропушва доволно.Не знам колко коня е пък и не ме интересува.Щом ме кефи как върви ,цифрите нямат значение/за мен/. Но ако искаш ще я замеря на диното при Венци,и ще дойда да ми я направиш пак да върви като преди ,но без ДИМНОСТ.Естествено ще си платя за услугата,ако резултатите дай Боже са по-добри.Само за инфо ,и моята е 136 коня.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Заповядай на Дино при нас Април месец и ще ти покажа нагледно разликата преди и след пушенето
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Заповядай на Дино при нас Април месец и ще ти покажа нагледно разликата преди и след пушенето
        Там съм ,само да видя резултат първо на друга кола евро 2 Между другото на Румбата колата колко коня беше на Италфеста в Калояново,за да си направя една бърза сверка.
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #19
          Около 190
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Около 190
            Благодаря.Значи моята тогава е около 195.Бива за Евро 2,нека си пуши.
            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Нека да втвърди бетона и да подкараме диното и ще видим кой колко е
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Нека да втвърди бетона и да подкараме диното и ще видим кой колко е
                Разбира , се в очаква не съм
                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Точно заради това запитах по горе одрински майстори много
                  Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                  0w40 Shell Helix Ultra

                  Comment


                  • #24
                    Така, така, сичко ОК , само дето започнаха да ми се сърдят скоростите - на угасен двигател сичко нормално, но ако е запален задна почти е невъзможно да влезе... Другите също заяждат понякога при превключване и влизат с доста зор. Това ме накланя на мисълта, че съединителя евентуално е започнал да загива и сега с тези екстра N/m му е дошло в повечко... Някой с опит да сподели? Сигурно петък-събота ще я закарам в сервиз да я прегледат...
                    Alfa Romeo GT 1.9jtd

                    Comment


                    • #25
                      Нормално е след ремап, ако съединителя е тръгнал да си отиде. Аз моя го свалях на следващия ден след мапването. Само че като се замисля ако плъзга би трябвало да влизат по-лесно, не трудно. Прегледай помпите за теч.
                      sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                      Comment


                      • #26
                        събрахте се
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                          А бе не съм много съгласен.Примерно една 136 конюва как ще е направиш да е към 200 коня и да вади кислород.Според твоята логика всичкото дизел дето е ремапнато и кади е от кофти мапери.Ми то тогава всички клипове в нета са от пишман мапери.
                          от 136 с ремап става 165 , от там до 200 кс си е тунинг, който се прави с други неща вече, а който иска само да надуе турбото и да вдигне нафтата ще си пуши то се знае, но то си е вече безхаберие, прави се когато си решил да отвъртиш няколко километра за сбогом с колата, ей - така да се види кога ще гръмне мотора.
                          Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                          Peugeout 2.2 HDI 133+++
                          Alfa 159 +++ next

                          Comment


                          • #28
                            Някой ще ми разяснили технически защо се прецаква съединителя след ремап ? несъм запознат в детайли но невиждам причина точно той да си отиде по бързно по скоро демфера може и да пиша глупости с познанията си но ако наистина някой е запознат нека ни разясни.
                            Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 16:38.
                            Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                            0w40 Shell Helix Ultra

                            Comment


                            • #29
                              Ако съединителят е нов, няма причина да замине. Ако обаче е към края на дните си, поради намалената сила на натиск от притискателя и повишения въртящ момент след ремапа, съединителят започва да пробуксува и се предава бързо.

                              Обикновено преди да се ремапва кола, се сменя съединител
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                                Ако съединителят е нов, няма причина да замине. Ако обаче е към края на дните си, поради намалената сила на натиск от притискателя и повишения въртящ момент след ремапа, съединителят започва да пробуксува и се предава бързо.

                                Обикновено преди да се ремапва кола, се сменя съединител

                                Много точно обяснено , но не винаги е възможно да се даде тази сума защото съединителя си е доста скъпа част от колата , в някой случей като мен и теб е около 2 бона ..
                                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                                Comment

                                Working...
                                X